Objeví-li se v televizi reklama, diváci mají tendenci přepínat na jiný kanál. Na Nově i na Primě se tomu rozhodli čelit.

Hlavní kanál Novy už od ledna v čase od 19.30 do 21.30 vysílá méně spotů. Navíc pomocí časomíry ukazuje, jak dlouho bude reklama trvat.

Zatím to ale vypadá, že ani časomíra a ani méně reklam neodradí lidi od toho, aby se podívali, co dávají jinde. "Divácké návyky jsou silné," odpověděla mluvčí Novy Marie Fianová na dotaz, zda lidé už tolik nepřepínají. Zároveň ale dodala, že na vyhodnocení je stále ještě brzy.

Udržet diváky u reklam se od února snaží i konkurenční Prima family.

Vždy během večera pořádá SMS soutěž. V ní diváky vyzývá, aby spočítali počet odvysílaných reklam. Správnou odpověď poté musí zaslat esemeskou, která stojí deset korun.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.