Všichni dělají špičková vína, která jsou úspěšná i na respektovaných mezinárodních soutěžích. Jedni v rodinném podniku s několika zaměstnanci vyrobí ne víc než dvě stě tisíc lahví, druzí přes tři miliony v akciové společnosti, která organizuje populární vinařská putování a svými vinicemi vede cyklostezky a zakládá na nich ochutnávkové stánky. Kdo z nich to dělá lépe?

Na tuto těžkou otázku se už čtvrtým rokem snaží odpovědět soutěž Vinařství roku, pořádaná Svazem vinařů České republiky. Na rozdíl od jiných vinařských soutěží u nás komplexně posuzuje vinaře nejen na základě kvality vyráběného vína, ale také podle toho, jak svým podnikáním přispívají k rozvoji a modernizaci oboru vinařství.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se