České deníky začaly tento týden vycházet s inzertní osmistránkovou přílohou, která má čtenáře provést důchodovou reformou a přesvědčit je, aby se zapojili do II. pilíře penzijního spoření. Navázat na ni mají televizní spoty, vytvoření speciálního webu a nakonec velká konference.

Za novou kampaň chce vláda do konce června, kdy pro lidi nad 35 let končí lhůta se k II. pilíři připojit, zaplatit ze státního rozpočtu 20 milionů korun. O tom, jak velkou část obyvatel má kampaň zasáhnout, ale premiér Petr Nečas (ODS) raději nemluví.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se