Pražský dopravní podnik (DPP) a ROPID, Regionální organizátor Pražské integrované dopravy, spouštějí společnou kampaň. Nový grafický styl stál 900 tisíc korun a vytvořilo ho studio Dcode Creative. Investice by se ale měla během jednoho roku vrátit.

"Dosud si dopravní podnik tiskl vlastní materiály a ROPID také, řada věcí vznikala dvakrát, je to zbytečně drahé, a navíc nevypadal systém Pražské integrované dopravy jednotně. To je definitivně minulostí," řekl generální ředitel dopravního podniku Milan Křístek. "Ušetříme tak podle prvních propočtů zhruba milion korun ročně," dodal Křístek.

"Nový jednotný styl získají všechny informační materiály pro cestující od informací o výlukách i trvalých změnách přes tarify, obecné informační brožury až po mapy a schémata vedení linek," doplnil Pavel Procházka, pověřený ředitel ROPID.

 

 

 

 

 

 

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.