Pražský dopravní podnik (DPP) a ROPID, Regionální organizátor Pražské integrované dopravy, spouštějí společnou kampaň. Nový grafický styl stál 900 tisíc korun a vytvořilo ho studio Dcode Creative. Investice by se ale měla během jednoho roku vrátit.

"Dosud si dopravní podnik tiskl vlastní materiály a ROPID také, řada věcí vznikala dvakrát, je to zbytečně drahé, a navíc nevypadal systém Pražské integrované dopravy jednotně. To je definitivně minulostí," řekl generální ředitel dopravního podniku Milan Křístek. "Ušetříme tak podle prvních propočtů zhruba milion korun ročně," dodal Křístek.

"Nový jednotný styl získají všechny informační materiály pro cestující od informací o výlukách i trvalých změnách přes tarify, obecné informační brožury až po mapy a schémata vedení linek," doplnil Pavel Procházka, pověřený ředitel ROPID.

 

 

 

 

 

 

Kde jinde :-)

Součástí nového vizuálního stylu je i dlouhodobá komunikační kampaň s názvem Kde jinde :-). Pod tímto heslem chtějí společnosti podpořit cestování v městské hromadné dopravě a vyzdvihnout její přednosti.

"Chceme veřejnosti ukázat výhody cestování MHD, které často už ani nevnímáme. Plakáty lidem ukážou, že si na některé věci najdeme čas opravdu jen během těch pár desítek minut cestou v tramvaji nebo metru – oblíbenou knížku, noviny, osobní i pracovní e-maily nebo třeba učení se cizích jazyků. To za volantem opravdu nezvládnete," říká Milan Křístek.

Nové plakáty obsahují například i úryvky z knih Michala Viewegha nebo hudební skupiny Mandrage

V MHD si podle kampaně také najdete čas vyřídit pár e-mailů nebo zahrát hru.

DPP a ROPID komunikují jednotně

 

DPP a ROPID komunikují jednotně
Související