Do průběhu povodní uplynulých dní výrazně promluvily moderní technologie. Ředitelé velkých pojišťoven a lídři obcí se shodují, že si lidé zvykli hledat informace na internetu a mnohem rychleji je sdílet. Díky tomu budou nižší škody než v roce 2002 a pojišťovny také rychleji pošlou peníze klientům.

"Od povodní v roce 2002 se velmi změnilo chování pojišťoven i lidí. Jsme schopni rychleji reagovat a klienti vědí, jak se mají chovat," míní Jeroen van Leeuwen, generální ředitel ČSOB Pojišťovny.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se