Do průběhu povodní uplynulých dní výrazně promluvily moderní technologie. Ředitelé velkých pojišťoven a lídři obcí se shodují, že si lidé zvykli hledat informace na internetu a mnohem rychleji je sdílet. Díky tomu budou nižší škody než v roce 2002 a pojišťovny také rychleji pošlou peníze klientům.

"Od povodní v roce 2002 se velmi změnilo chování pojišťoven i lidí. Jsme schopni rychleji reagovat a klienti vědí, jak se mají chovat," míní Jeroen van Leeuwen, generální ředitel ČSOB Pojišťovny.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.