Zkorumpovaný politik, smrt nebo bezzubá svatá, ve všem je možné (a nutné) najít krásu. Italský režisér Paolo Sorrentino hledá intenzivně. Jeho snímek Božský, oceněný v Cannes v roce 2008 za režii, je vynikajícím portrétem nedávno zesnulého politika Giulia Andreottiho i patologie moci.

Sorrentinův nejnovější film Velká nádhera o plýtvání časem, umírání a sladkém životě v současném Římě letos v soutěži francouzské přehlídky zastínila trendovější lesbická první láska Adélin život.

Lepší než všechny ceny z Cannes je ale srovnání, které Sorrentinovi film vynesl - s Federicem Fellinim. Srovnání, jemuž se napůl vážně, napůl kvůli dekoru brání.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.