Začíná (lovecká) sezona. A vedle tohoto nápisu se vyjímá značka s klokanem. Tak vábí mistrovská Plzeň na svůj úvodní zápas ligové sezony, který hraje v pátek doma proti Bohemians Praha 1905, kteří mají ve znaku právě klokana. Způsobů, akcí a sloganů, kterými nalákat fanoušky do hlediště, je řada. A jsou důležité.

„Musíte dělat promotion akce, pokud chcete, aby vám sem chodilo deset tisíc lidí na každý zápas. To je náš cíl, v různých akcích pro fanoušky budeme pokračovat,“ hlásá neprůstřelnou pravdu v rozhovoru pro Českou televizi majitel Viktorie Plzně Tomáš Paclík.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se