Jízdní pruhy na pražské magistrále by mohly být užší. Alespoň v úseku mezi Pankrácí a Hlávkovým mostem. Podle primátora Tomáše Hudečka (TOP 09) není potřeba, aby šířka pruhu byla 3,5 metru, když auta smí jezdit maximálně padesátkou.

Z prostoru, který "ukradne" automobilům, by rád udělal cyklistickou stezku. Od svého plánu si slibuje, že magistrála přepraví až o 20 tisíc lidí víc.

"Pokud by se nám podařilo ty jízdní pruhy zúžit a ještě by se nám tam vlezl cyklopruh, tak magistrála dokáže převézt víc cestujících. Dnes projede magistrálou zhruba sto tisíc lidí za den, po zúžení a dokončení cyklopruhu to může být až 120 tisíc," tvrdí Hudeček.

Ale právě fakt, že by měla cyklostezka vést po silnici, po které projede během dne sto tisíc vozidel, vadí dopravním expertům.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.