Společnost FTV Prima představila své programové schéma pro nadcházející podzim. Tomu vládne slogan "Hvězdy jdou mezi vás." Vedení televize jím chce přilákat diváky k chystaným projektům, které uspěly v zahraničí nebo na známé tváře, které se objeví na obrazovce.

Vsadí na novou řadu VyVolených, kuchařskou show Zdeňka Pohlreicha Vaří celé Česko nebo zábavně-vzdělávací pořad s Leošem Marešem QI. Podle generálního ředitele Primy Martina Konráda se jedná o nejdražší programové schéma v historii společnosti. Rád by s ním dosáhl sledovanosti z loňského podzimu, kdy dosahovala podílu na trhu až 25 procent, říká v rozhovoru pro IHNED.cz.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se