Každý fanoušek je pro fotbalový klub důležitý. Zejména v našich podmínkách, kde se nevyprodá každý ligový zápas. Kluby proto komunikaci s fanoušky přiřazují velkou prioritu, a to nejen prostřednictvím oficiálních webových stránek, ale v poslední době pak především sociálních sítí.

V éře nových medií, která umožňuje sledovat zahraniční trendy, se tuzemské kluby v tématu práce s fanouškem často inspirují u zahraničních gigantů. A sociální sítě dnes hrají prim. "Většina klubů u nás to tak dělá, ale jen málo z nich to dělá koncepčně," říká Tomáš Janča, odborník na sportovní marketing.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.