Na televizních obrazovkách už se objevila většina novinek, které stanice přichystaly na novou sezonu. Ukazuje se ale, že diváci raději sledují zavedené pořady. Většina nových formátů totiž propadla.

Největší ambice měla Česká televize, která spustila dva nové programy. ČT art, který v nejprestižnějším čase od 20 hodin střídá dětský ČT :D, ale diváky vůbec nezaujal.

Zatímco v první den vysílání (sobota 31. srpna) dosáhla ČT s artem podílu na trhu 0,54 procenta, o týden později už to bylo jen 0,06 procenta.

Například na středeční Události v kultuře, které začaly ve 20.00, se díval přibližně jeden tisíc diváků. Většinu pořadů této stanice tak sleduje méně než deset tisíc lidí.

Výjimkou byl první víkend, kdy stanice nabídla české filmy. Například snímek Alois Nebel, kterým ČT art zahajoval vysílání, vidělo 54 tisíc lidí. Jeho sledovanost ale od té doby už žádný jiný pořad nepřekonal.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.