Série spotů šesti mladých lidí, kteří si říkají Riot a berou si na paškál českou reklamu, se objevila na webu minulý týden. Teď se ukázalo, že to je reklama. Jedná se totiž o novou kampaň ke studentskému kontu G2 Komerční banky. Ta dlouhodobě vyzývá mladé lidi, aby si založili vlastní účet a naučili se hospodařit s penězi. Mladí by se neměli v oblasti financí spoléhat výhradně na pomoc rodičů.

Kampaň spustí v pondělí agentura Havas Worldwide Prague, která se objevuje i v satirických videích. Mladí punkeři před ní pogují. Kromě toho si také nechávají na kůži vytetovat název Leo Burnett a utahují si i z Mark/BBDO a českých reklamních sloganů.

Reklama je umění

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se