Předvolební billboardy je možné vidět téměř na každém rohu. Šéf ČSSD Bohuslav Sobotka prosazuje dobře fungující stát, ODS volí pravici a předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek mezi slunečnicemi oznamuje, že dá zemi do pořádku.

Server IHNED.cz oslovil přední marketingové experty s dotazy, které billboardy jsou nejpovedenější, které dokážou nalákat nové voliče a jaký vliv v dnešní době vůbec plakáty mají.

"Mezi politiky jsou billboardy oblíbené, byť pro to není jednoznačný důvod. Spíše se jich drží ze setrvačnosti. Někteří možná mají dobrý pocit vidět svou tvář na každém rohu. Otázkou je, nakolik toto nadšení sdílejí jejich voliči," říká Ondřej Obluk ze společnosti Ogilvy & Mather.

Řada odborníků si myslí, že strany prosazují billboardy proto, že zatím neumí s voliči komunikovat na internetu.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.