"Tak co, pane Stropnický, má to smysl, o co se tu snažíme?" ptá se Andrej Babiš svého kolegy z hnutí ANO. Oba sedí na lavičce a na hřišti před nimi běhají děti.

Stropnický odpovídá, že když lidem a hlavně dětem začnou zářit oči, pozná se, že to dělají dobře.

Podle marketingového experta Jana Binara z McCann Erickson je klip odlišný od konkurence. Také obsazení ve složení známý herec a miliardář prý zaujme. Ale děj je prý banální, bez dramatu či vizuálně zajímavého prvku.

Spot podle Binara působí dokonce násilně až vyděračsky. "Pro inteligentnější část obyvatel je vydírání lepší budoucností dětí nevkusné a je to jen levný marketingový trik. Pro ty, kteří upřednostňují jednodušší sdělení, je to příliš zaměřené na budoucnost. Oni se chtějí mít dobře tady a teď," říká odborník.

Zatím jste si přečetli méně než 5 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.