23 zaměstnanců České televize tvrdí, že vedení zasahovalo do zpravodajství ve prospěch Miloše Zemana a SPOZ. Sepsali proto stížnost, kterou předali Radě ČT.

V ní uvádějí konkrétní příklady, ve kterých podle nich k ovlivňování zpravodajství došlo. Mluví o cenzuře příspěvků o prezidentově "viróze", neodvysílání tiskové konference Karla Schwarzenberga na téma Benešových dekretů či upřednostňování Zemanova spojence Michala Haška proti šéfovi ČSSD Bohuslavu Sobotkovi.

Mezi podepsanými je také moderátorka Daniela Drtinová a zástupce šéfredaktora zpravodajství Adam Komers, který zároveň působí v odborech.

"Není možné, aby to tam doutnalo po chodbách, aby si to lidé mezi sebou vypravovali a nepojmenovalo se to," říká Komers v rozhovoru pro IHNED.cz.

V srpnovém rozhovoru jste říkal, že nabízíte vedení ČT spolupráci v boji proti politickým tlakům. Jak zmiňovaná spolupráce vypadá?

Spolupráce může být jen tam, kde je o ni nějaký zájem. Celá ta věc se ale zametala pod koberec. Měli jsme pocit, že nebyl zájem se tím v České televizi vážně zabývat. A hlavně ty věci pokračovaly dál, proto jsme se obrátili na Radu ČT.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.