Dva měsíce po začátku vysílání poskytla Česká televize výsledky interního průzkumu, ve kterém diváci hodnotí, jak jsou spokojeni s novým kanálem ČT art.

Lidé udělovali známky od 1 do 10, přičemž desítka je nejlepší. Průměrný výsledek 8,2 značí nadprůměrnou spokojenost.

Nejhůře dopadla kulturní stanice během prvního týdne vysílání, kdy se koeficient spokojenosti pohyboval pod úrovní osmi bodů.

Také sledovanost se postupně zvedá, ačkoliv žádný pořad za dva měsíce nedokázal překonat film Alois Nebel, kterým ČT art startovala 31. srpna vysílání. Tehdy ho sledovalo 54 tisíc diváků.

Důkazem, že sledovanost stoupá, je mimo jiné fakt, že v celkovém žebříčku TOP 10 nejúspěšnějších pořadů se objevují i tři z konce října. Zaujal například koncert Václava Neckáře (32 tisíc diváků) nebo televizní inscenace opery Prodaná nevěsta (31 tisíc diváků).

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.