Implementace projektu elektronické fakturace by kromě ekologického aspektu měla přinést i stotisícové úspory.

„Díky vlastním IT řešením, které si u nás vyvíjíme na míru, jsme již před několika lety prostřednictví eLogistics propojili svět internetu s fyzickým tokem zboží,“ říká Jan Polter, obchodní a marketingový ředitel Dachser Czech Republic.

„eLogistics dokáže zrealizovat všechny klíčové kroky celého supply chainu bez nutnosti tištění jakýchkoliv dokumentů. Po cenových kalkulacích, reportech o skladových zásobách a stavu zboží, elektronických avízech či dodacích listech, je přechod na elektronickou fakturaci dalším logickým krokem, na který naši zákazníci pozitivně zareagovali,“ dodává.

V první fázi přešla na elektronickou fakturaci Dachser Air & Sea Logistics. Její ředitel, Roman Thurzo, k tomu dodává: „V průběhu implementace jsme kontaktovali všechny naše zákazníky s požadavkem přechodu na elektronickou fakturaci. Většina z nich tuto změnu přivítala, a tak uspoříme ročně značné množství papíru a 80 % nákladů na poštovné. Pro ostatní zákazníky samozřejmě zůstává administrativní servis i nadále nezměněn.“

eLogistics společnosti Dachser nabízí několik na sebe navazujících on-line aplikací pro zjednodušení logistických a expedičních procesů tuzemských i mezinárodních firem, a snižuje tak administrativní „papírovou“ zátěž v celém dodavatelském řetězci. Na přechod k elektronické fakturaci se proto chystá i divize pozemních přeprav Dachser European Logistics. Zavedení se plánuje na polovinu příštího roku.

Související