Nejatraktivnější pořady si televize šetří vždy na podzim. Také letos nabídly řadu novinek, většina jich ale propadla.

Nejhůř dopadla Prima, která jako hlavní tahák nabídla čtvrtou řadu VyVolených. Denní rekapitulace a živé přenosy sledovalo na Prima Love průměrně 142 tisíc lidí. Zúčtování, výzvy a duely, které běžely na hlavním kanále od 20.15, zaujaly v průměru 374 tisíc diváků.

Samotné finále vidělo na Primě 651 tisíc lidí. Pro srovnání - závěr první řady v roce 2005, kterou také vyhrál Vladko Dobrovodský, sledovalo 2,3 milionu diváků.

Přesto je programový ředitel televize Roman Mrázek spokojený. "VyVolení splnili všechny tři části původního záměru, který jsme si vytyčili. V první řadě měli za úkol omladit diváky hlavního kanálu Primy. Za další jsme chtěli posílit prime time kanálu Prima Love, kde se stali VyVolení jednoznačným fenoménem. Poslední částí záměru bylo podpořit divizi Prima On-line," uvedl.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.