Seznam.cz letos učinil další krok v rámci strategie, kterou chce oslabit pozici klasických televizí. Spustil filmové středy, v kterých od šesti hodin večer nabízí ke sledování český film.

I když je výkonný ředitel Seznamu Michal Feix s počty diváků, které pravidelně přesahují sto tisíc, spokojen, je si vědom toho, že by čísla mohla být ještě lepší.

"Tím stropem v počtu uživatelů pak není to, že by lidé nechtěli sledovat náš obsah, ale že ho v některých lokalitách kvůli pomalému internetovému připojení sledovat nemohou," reaguje na nedávno zveřejněnou studii Českého telekomunikačního úřadu.

Seznam.cz se chystá i do segmentu chytrých televizí.

"Jsou dva typy služeb, o kterých si myslíme, že pro televizi dávají smysl. První z nich je už dnes osvědčený televizní model lineárního vysílání. Jinými slovy, pustíte si například kontinuální vysílání zpravodajství Novinky.cz. Dalším modelem je video-on-demand," říká Feix a dodává, že pro oba modely má Seznam již připravené pořady.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se