Na Štědrý den i první svátek vánoční se v tvrdém konkurenčním boji o diváky utkaly především Česká televize a Nova. Veřejnoprávní televize zvítězila, když oba dny odvysílala nejsledovanější pořad a v žebříčku deseti divácky nejúspěšnějších získala oba dva dny po šesti příčkách.

Šlo již tradičně především o pohádky. Nejúspěšnější z nich byla premiérová pohádka Duch nad zlato na České televizi. O Štědrém dni se na ni dívalo přes 2,2 milionu lidí starších 15 let, což je 53procentní sledovanost.

Na druhém místě diváckého zájmu skončily Tři oříšky pro Popelku, které na Nově přilákaly 1,6 milionu diváků, což je 35procentní sledovanost.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.