Facebook, největší světová sociální síť, slouží i českým firmám. Ty s jeho pomocí oslovují statisíce svých zákazníků a budují na internetu svou fanouškovskou základnu. Některé z firem do sítě, která má v Česku oficiálně přes čtyři miliony uživatelů, investují měsíčně až statisíce korun za reklamu a propagaci.

Právě kvůli velkému počtu aktivních uživatelů na sociálních sítích může společnost získat mnoho nových fanoušků, ale také rychle ztratit pečlivě budovanou pověst. Uživatelé zde jednoduše sdílejí své dojmy a názory a negativní reference se tak mohou velmi rychle rozšířit mezi mnoho dalších lidí, což firmě uškodí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se