Dětský program České televize Déčko je necelého půl roku od rozjezdu nejsledovanější veřejnoprávní dětskou televizí v Evropě, když za sebou nechala dvě desítky stanic. "Postupně se stále zlepšujeme, v poslední době standardně překonáváme hranici 20procentní sledovanosti," říká v rozhovoru pro IHNED.cz šéf Déčka Petr Koliha.

Jak si vede Déčko necelého půl roku od spuštění pokud jde o sledovanost?

Během pěti měsíců jsme se stali lídrem na českém trhu pokud jde o vysílání pro děti. Co víc, podle nových čísel jsme nejsledovanější veřejnoprávní televizí pro děti v Evropě. Za námi zůstal i náš vzor, německá televize KiKA, CBBC, či dětské kanály ze Španělska, nebo severu Evropy. Zatímco my jsme měli loni podíl na sledovanosti v cílové skupině dětí od 4  do 12 let kolem 17,6 procenta, zatímco zahraniční televize se pohybovaly pod touto hranicí.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.