Nova má za sebou zřejmě nejhorší rok v novodobé historii. Ačkoliv přesná čísla tržeb za prodej reklamy zatím nejsou k dispozici, rozhodnutí zdražit inzertní prostor až o 40 procent a zrušit slevy stálým zákazníkům ale podle průběžných výsledků mateřské CME skončilo fiaskem.

Nově klesají tržby z reklamy už několik let, nyní ale bude propad nejvýraznější. A úspory se odráží i v programu.

Televize už nevyrábí tolik vlastní tvorby jako dřív a omezila také nákup licencí k pořadům a seriálům ze zahraničí.

Zatímco ještě v roce utratila společnost CET 21, vlastník vysílací licence TV Nova, za výrobu pořadů a nákup licencí 2,1 miliardy korun, v letech 2011 a 2012 spadla částka pod 1,5 miliardy. A dá se očekávat, že v roce 2013 bylo číslo ještě nižší.

Zdroj dat: Výroční zprávy CET 21. Údaje za rok 2013 zatím nejsou k dispozici.

Nova tak hlavně pokračuje v natáčení dalších dílů už dříve vysílaných pořadů a seriálů. Sází především na ty z lékařského prostředí. Nové formáty naopak téměř nepřináší.

Z novinek se na podzim roku 2013 objevil jen sitcom PanMáma a vrátil se Prásk! s Výměnou manželek.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.