Nejhodnotnější značkou na světě zůstává technologický gigant Apple s hodnotou 104,68 miliardy dolarů (2,1 bilionu korun). Za ním je jeho hlavní konkurent Samsung, jehož hodnota však rostla rychleji než hodnota Applu.

Nejvlivnější, nebo také nejlépe rozeznatelnou značkou je druhým rokem za sebou značka Ferrari. Vyplývá to z nejnovějšího žebříčku sestavovaného společností Brand Finance.

Hodnota Applu za poslední rok stoupla o pětinu a Samsungu o 34 procent. Z první desítky letos vypadl výrobce nápojů Coca-Cola. Hodnota značky se snížila o jedno procento a skončila na 12 pozici.

Jedinou značkou v první desítce, která není ze skupiny technologických, telekomunikačních a internetových firem, je maloobchodní Walmart. I tato značka je však ohrožena, protože klesla z loňské páté na devátou pozici.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se