Před sněmovními volbami byl Tomio Okamura kritizován, že účetnictví kampaně jeho hnutí není transparentní. Jako protidůkaz tehdy poukázal na veřejný účet u Fio banky - významnější příjem tvoří sedmimilionový úvěr, zbylých 300 tisíc dodali drobní dárci. Jenže kampaň stála více než dvojnásobek.

"Celkově jsme zaplatili 15,5 milionu," potvrdil Jan Zilvar, mluvčí a člen vrcholového vedení Úsvitu přímé demokracie.

Zbývající peníze podle něj tvoří výdaje z doby ještě před spuštěním ostré kampaně. Příjmy a výdaje ve výši přes osm milionů korun ale nejsou nikde v účetnictví zanesené.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.