Založení dokumentárního kanálu se Primě vyplatilo. Jeho sledovanost se pohybuje kolem dvou procent. Na taková čísla zatím žádná digitální stanice po roce vysílání nedosáhla.

Ačkoliv program tvoří výhradně pořady kupované ze zahraničí, podle programového ředitele FTV Prima Romana Mrázka kanál neprodělává.

"Informace o nákladech na vysílání neposkytujeme. Pro nás je ale důležité, že Prima ZOOM je plně ekonomicky soběstačná. Za práva k dokumentům jsme loni zaplatili řádově miliony korun," řekl Mrázek serveru IHNED.cz.

Televize nejprve vysílala jen od osmi ráno do dvou hodin v noci a program tvořily především reprízy dříve odvysílaných pořadů. Od loňského května ale ZOOM zařadil 24hodinové schéma a přidal více premiér.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se