Volby do Evropského parlamentu se konají už za necelý měsíc. Strany proto naplno spustily kampaně. Kandidáti ANO spolu se svým předsedou objíždějí republiku, ODS sbírá podpisy pod Petici pro korunu a Svobodní upozorňují na euronesmysly.

Podle marketingových expertů, které server IHNED.cz oslovil, by se partaje měly zaměřit hlavně na to, aby voličům popsaly, k čemu je europarlament vůbec potřeba. "Strany, které to dokážou lidem vysvětlit, mají šanci na úspěch," tvrdí Jan Binar ze společnosti McCANN.

Odborníci se shodují, že nejhůř působí kampaně Úsvitu, ČSSD a KSČM, naopak největší pochvalu získalo hnutí ANO.

Zatím jste si přečetli méně než 5 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.