Aktuální cenové akce si před nákupem v supermarketu kontrolují téměř tři čtvrtiny Čechů. Na kvalitě lidé zásadně nešetří u masa a mléčných výrobků, naopak nejméně řeší kvalitu u alkoholu, nealko nápojů a sladkostí.
Vyplývá to z průzkumu mezi 4000 respondenty Kupi.cz portálu, který mapuje ceny v supermarketech.
Průzkum ukázal, že nákupy v supermarketových akcích jsou nejčastějším způsobem, jak ušetřit na rodinném rozpočtu.
V posledním měsíci je aspoň jednou využilo 94 procent lidí. Následovaly slevy v rámci věrnostních programů (30 procent), nákupy na slevových serverech (26 procent) a výprodeje zboží s ohroženou trvanlivostí (21 procent). Pouze 15 procent odpovídajících ušetřilo v posledním měsíci tak, že si odepřeli nákup nějakého zboží. Zhruba stejný podíl zákazníků využil slevový kód.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi