Tomáš Budník se chce v první řadě zaměřit na větší srozumitelnost portfolia, na služby, které zákazníci reálně potřebují a využívají a samozřejmě i profitabilitu společnosti. Jeho kroky by neměli spočívat v krátkodobých zlepšeních, ale změnách, které umožní O2 udržet pozici lídra na trhu i v budoucnu.

Tomáš Budník se v oboru telekomunikací se pohybuje více než dvacet let. Pracoval ve společnostech INEC, Český Telecom a GTS, kde působil na různých manažerských pozicích v oblasti prodeje, marketingu, péče o zákazníky a regulace. Ve své poslední roli v rámci GTS byl odpovědný za plánování, výstavbu, rozvoj a provoz telekomunikační sítě a poskytování služeb zákazníkům. Následně se v pozici generálního ředitele podílel na restrukturalizaci společnosti MobilKom, která provozovala síť U:fon. V roce 2011 přišel do skupiny PPF, kde nejprve zastával pozici ředitele IT ve společnosti Eldorado, a v roce 2013 vedl projekt čtvrtého mobilního operátora. Od dubna 2014 působí v O2 jako ředitel divize IT & Demand Management.

Tomáš Budník vystudoval strojní fakultu VŠB TU v Ostravě.