Dvacáté mistrovství světa ve fotbale, které za rytmu samby vypuklo v polovině června, sledují stovky milionů fanoušků po celém světě. Většina z nich logicky kvůli fotbalu.

Existuje ale malá skupinka lidí, jež sportovní klání v Brazílii monitoruje s neúprosností stookého pastýře Arga, a přitom jí nejde o to, kdo bude korunován nejlepším kanonýrem šampionátu, který ofenzivní záložník střílí nejpřesnější centry a kdo z hráčů postupujících do sobotní vyřazovací fáze má nejsilnější skus. Jsou to návrháři věhlasných módních společností.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se