Cílem každého podnikatele je prodávat co nejúspěšněji své výrobky, ale zároveň za ně i dostat včas zaplaceno. Dříve či později každý dodavatel zboží či služeb dospěje do stavu, kdy je třeba začít svým odběratelům vystavovat faktury s odloženou dobou splatnosti. Byznys v dnešní době takto funguje, a to i přesto, že platební morálka v České republice je podprůměrná a zpožděné platby jsou na denním pořádku. Existují dokonce obory, kde jiné způsoby platebního styku, například předplatba nebo platba v hotovosti, ani nepřipadají v úvahu.

Tito dodavatelé mají strach z nezaplacení a berou na sebe velké riziko, že se se svými penězi již nesetkají. Příkladů z praxe je celá řada a v tomto článku si je nastíníme. K čemu může taková dlužná pohledávka vést a jak tomu předcházet?

Předcházení negativním dopadům

Z pozice specialisty v oblasti kreditního managementu učíme firmy, jak se zákazníky komunikovat, a pomáháme jim zavádět systém, jak negativním dopadům nezaplacení předcházet. Nejvíce se pomoc týká malých a středních podniků, právě takovéto firmy mají velký potenciál růstu a v okamžiku, kdy vyřeší správu svých pohledávek, do značné míry se jim uvolní ruce pro další obchod a rozvoj.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se