Během loňského festivalu Prague Pride, který upozorňuje na práva homosexuálů, utratili jeho účastníci kolem 12,5 milionu korun. A nákupního potenciálu lidí z této komunity jsou si stále víc vědomy i jednotlivé firmy.

Letošní festival, který začal v pondělí, si získal oficiální podporu více než 10 pražských hotelů, téměř 20 barů a zároveň 36 firem a korporací, což je nejvíce ve čtyřleté historii Prague Pride. A festival podporují i společnosti, u kterých by to člověk na první pohled nečekal - například škola vaření Cocina Rivero.

Firmy ale vědí, že když budou homosexuálové hledat určité služby, vyberou si raději tyto společnosti než jiné, kde by se mohli eventuálně setkat s předsudky.

"Tuto akci jsme podpořili už minulý rok a rozhodně chceme pokračovat i v letech následujících. Přínos vidím zejména v tom, že jsme získali nové klienty a doporučení," říká Emmanuel Rivero, majitel školy vaření Cocina Rivero.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se