Během loňského festivalu Prague Pride, který upozorňuje na práva homosexuálů, utratili jeho účastníci kolem 12,5 milionu korun. A nákupního potenciálu lidí z této komunity jsou si stále víc vědomy i jednotlivé firmy.

Letošní festival, který začal v pondělí, si získal oficiální podporu více než 10 pražských hotelů, téměř 20 barů a zároveň 36 firem a korporací, což je nejvíce ve čtyřleté historii Prague Pride. A festival podporují i společnosti, u kterých by to člověk na první pohled nečekal - například škola vaření Cocina Rivero.

Firmy ale vědí, že když budou homosexuálové hledat určité služby, vyberou si raději tyto společnosti než jiné, kde by se mohli eventuálně setkat s předsudky.

"Tuto akci jsme podpořili už minulý rok a rozhodně chceme pokračovat i v letech následujících. Přínos vidím zejména v tom, že jsme získali nové klienty a doporučení," říká Emmanuel Rivero, majitel školy vaření Cocina Rivero.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu svým přátelům
  • Přístup do on-line archivu od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek?
Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.