Český rozhlas spustil novou kampaň proti neplatičům koncesionářských poplatků, která míří na firmy a podnikající fyzické osoby.

ČRo si najal inkasní společnost Credit One. Ta patří mezi pět největších českých firem, které se zaměřují na vymáhání dluhů. A veřejnoprávnímu rozhlasu dodává údaje o podnikatelích, kteří mají přijímač.

"Naši terénní pracovníci navštěvují dlužníky jiných našich klientů. V rámci daného regionu zároveň chodí do provozoven, kde je předpoklad, že může hrát rádio. Pořizují protokoly o návštěvě a fotodokumentaci," popsal serveru IHNED.cz obchodní ředitel Credit One Radek Žákovský, jak firma údaje získává.

Data o podnikatelích pak dostává Český rozhlas, který si je porovnává se svými seznamy. U koho zjistí, že neplatí, toho v příštích týdnech osloví. "A to jak přes datové schránky, tak klasickým doporučeným dopisem," uvedla mluvčí veřejnoprávního rozhlasu Kateřina Moravcová.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se