Svaz provozovatelů venkovní reklamy, který sdružuje devět společností včetně firmy BigBoard, hrozí Praze arbitráží. Jak uvedl právník svazu Marek Nespala, důvodem jsou nové pražské stavební předpisy.

Pražští radní je schválili v polovině července a platit by měly od října. Kromě toho, že upravují výšku budov nebo zahuštění domů v Praze, také omezují reklamu. Podle nového nařízení nebudou moci být v zastavěné části hlavního města žádné další stavby pro reklamu větší než šest metrů čtverečních. Tedy hlavně billboardy.

Podle svazu nahrávají předpisy jiné reklamní společnosti JCDecaux. "Způsobí absolutní likvidaci trhu s venkovní reklamou v Praze s výjimkou firmy JCDecaux," tvrdí Richard Fuxa, předseda představenstva BigBoardu.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.