Mladá generace může sehrát významnou roli v mezigeneračním dialogu, protože je nejotevřenější k boření myšlenkových stereotypů. Jedním z nich je, že "když se o smrti mluví, tak se přivolává". Občanské sdružení Cesta domů proto rozjíždí ve středu 17. září kampaň Moje smrt cílenou právě na mladé od 15 do 35 let, jejímž cílem je, aby každý člověk věděl, jak a především kde chce jednou umřít.

"Víme, že například v pubertě se intenzivně otevírají existenciální otázky a tedy i vztah ke smrti. Mladí se poprvé zamilovávají a melancholicky přemýšlejí třeba o tom, co by si nechali zahrát na pohřbu, kdyby je zajelo auto,“ vysvětluje ředitel Cesty domů Marek Uhlíř, proč novou webovou aplikací míří na mladé. 

Toho se dá podle něho pozitivně využít, aby mladí lidé důležitá témata ze svého života nevytěsňovali, ale vnitřně je co nejlépe zpracovali.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.