Mladá generace může sehrát významnou roli v mezigeneračním dialogu, protože je nejotevřenější k boření myšlenkových stereotypů. Jedním z nich je, že "když se o smrti mluví, tak se přivolává". Občanské sdružení Cesta domů proto rozjíždí ve středu 17. září kampaň Moje smrt cílenou právě na mladé od 15 do 35 let, jejímž cílem je, aby každý člověk věděl, jak a především kde chce jednou umřít.

"Víme, že například v pubertě se intenzivně otevírají existenciální otázky a tedy i vztah ke smrti. Mladí se poprvé zamilovávají a melancholicky přemýšlejí třeba o tom, co by si nechali zahrát na pohřbu, kdyby je zajelo auto,“ vysvětluje ředitel Cesty domů Marek Uhlíř, proč novou webovou aplikací míří na mladé. 

Toho se dá podle něho pozitivně využít, aby mladí lidé důležitá témata ze svého života nevytěsňovali, ale vnitřně je co nejlépe zpracovali.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se