Matěj Stropnický by se měl ve středu stát novým radním pro územní plán. Na novém postu ho čeká například vyjednávání o nových pražských stavebních předpisech, kterým hrozí ministerstvo pro místní rozvoj pozastavit účinnost.

V rozhovoru pro HN mluví o tom, jaké má s Prahou plány. "Po zprovoznění tunelu Blanka nemají být první kroky o výstavbě navazujících komunikací, ale naopak uzavření části dopravních tepen uvnitř města. Například část mezi Klárovem a Újezdem a Smetanovo nábřeží by měly být zklidněné," říká.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.