Společnost Luxury Brand Management podnikatelky Michaely Maláčové v pátek dokončila fúzi s firmami Prospekta a John Grove & Partners. Na trhu s luxusním zbožím bude působit pod značkou LBM.

"Pod jedinou značkou LBM se chceme i nadále profilovat jako lídr v oblasti prodeje luxusního zboží v ČR. Fúze nám kromě stabilizace a zefektivnění vnitrofiremních procesů také pomůže k dalšímu růstu v regionu střední a východní Evropy," uvedla ředitelka společnosti Luxury Brand Management Martina Matoušková. Obchodní názvy společností Prospekta Moda a John Grove & Partners završením fúze zanikají.

Maláčová uzavření dohody o koupi majoritního podílu v prodejci luxusního zboží Prospekta Moda oznámila v prosinci 2012. Úřad pro ochranu hospodářské soutěže transakci povolil o měsíc později. Vznikl tak silný subjekt na trhu luxusního zboží s ročním obratem až jedna miliarda korun.

Společnost LBM byla založena v roce 2010. Většinovým vlastníkem společnosti je manželka podnikatele Zdeňka Bakaly Michaela Maláčová (Zdeněk Bakala vlastní společnost Economia, která vydává Hospodářské noviny a Michaela Maláčová působí v managementu společnosti Economia jako místopředsedkyně představenstva.).

V Praze a Budapešti provozuje skupina LBM butiky s luxusními značkami klenotů a hodinek mimo jiné Boucheron, Girard-Perregaux, Bovet, Audemars Piguet či Hublot. Skupina také drží franšízy na prodej zboží luxusních módních značek a přímo provozuje mj. značkové prodejny Salvatore Ferragamo, Versace či Diesel.