Nápad, který se vrací po sedmi letech: trasu D pražského metra za desítky miliard by mohl zčásti zaplatit soukromý investor a zčásti i státní rozpočet.

Nová linka vedoucí z Písnice na Pankrác se má podle starších plánů začít stavět někdy po roce 2017. Jenže Praha, zadlužená a vyčerpaná mimo jiné budováním problémového tunelu Blanka, na rozšíření metra nechce vydávat jen vlastní peníze.

"Chceme, aby se na tom podílel i stát. Mohl by do toho vstoupit v určitém objemu soukromý investor," řekla v rozhovoru pro HN primátorka Adriana Krnáčová (ANO).

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se