V hlavním městě by měl vzniknout registr, který by shromažďoval informace o reklamě v Praze. V první fázi by v něm byly především údaje o stavbách pro reklamu, tedy o reklamních billboardech. Město by díky nové evidenci zjistilo i reklamu, která je umístěna nelegálně. 

O potřebě regulovat černou reklamu se v Praze mluví několik let. Problém je, že neexistuje žádná centrální databáze. Magistrát tak netuší, kolik přesně billboardů v Praze je. Tudíž ani nedokáže efektivně kontrolovat ty, jež jsou postavené načerno. Na černé reklamě město tratí peníze, ale neumí vyčíslit kolik.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.