Pharrell Williams ji má, i Jennifer Anistonová. Beyoncé a Lady Gaga také. A od příštího roku by ji mohly mít i České aerolinie. Řeč je o vlastní vůni. Právě branding prostřednictvím individuálního aromatu je totiž aktuálně v leteckém průmyslu těžce v módě.

Eau d'aeroport, jak se parfémy, jež mají za úkol provonět paluby letadel a letištní salonky, nazývají, v poslední době zavedly například Delta Air Lines, Turkish Airlines anebo United Airlines. Co nevidět by se eau d'aeroport měla objevit i na palubách letadel největší španělské letecké společnosti Iberia.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se