Telefonistky královéhradeckého magistrátu odbavují denně i několik set telefonátů. Ony bývají často prvním člověkem, s nímž přijde volající do kontaktu, když potřebuje na magistrátu něco vyřídit. Volající ale netuší, že mluví se zrakově postiženými operátorkami.

Už více než rok jim práci umožňuje speciální aplikace, která shromažďuje co nejvíce údajů k širokému spektru oblastí, na něž se lidé ptají. Volající tak na jednoduché dotazy získá stručné a jasné informace už od telefonistek a nemusí čekat, až ho přepojí dál do úřadu.

Aplikace, která je přizpůsobena jejich zrakovému znevýhodnění, získala v dubnu získala zvláštní ocenění v soutěži Microsoft Awards za společensky odpovědný přístup. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.