Telefonistky královéhradeckého magistrátu odbavují denně i několik set telefonátů. Ony bývají často prvním člověkem, s nímž přijde volající do kontaktu, když potřebuje na magistrátu něco vyřídit. Volající ale netuší, že mluví se zrakově postiženými operátorkami.

Už více než rok jim práci umožňuje speciální aplikace, která shromažďuje co nejvíce údajů k širokému spektru oblastí, na něž se lidé ptají. Volající tak na jednoduché dotazy získá stručné a jasné informace už od telefonistek a nemusí čekat, až ho přepojí dál do úřadu.

Aplikace, která je přizpůsobena jejich zrakovému znevýhodnění, získala v dubnu získala zvláštní ocenění v soutěži Microsoft Awards za společensky odpovědný přístup. 

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.