Telefonistky královéhradeckého magistrátu odbavují denně i několik set telefonátů. Ony bývají často prvním člověkem, s nímž přijde volající do kontaktu, když potřebuje na magistrátu něco vyřídit. Volající ale netuší, že mluví se zrakově postiženými operátorkami.

Už více než rok jim práci umožňuje speciální aplikace, která shromažďuje co nejvíce údajů k širokému spektru oblastí, na něž se lidé ptají. Volající tak na jednoduché dotazy získá stručné a jasné informace už od telefonistek a nemusí čekat, až ho přepojí dál do úřadu.

Aplikace, která je přizpůsobena jejich zrakovému znevýhodnění, získala v dubnu získala zvláštní ocenění v soutěži Microsoft Awards za společensky odpovědný přístup. 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se