Nad Chicagem budou silné bouřky a po cestě čekejte turbulence. Dvě hodiny před zaoceánským letem dostane pilot dopravního letadla informace o počasí a z brífinku si odnese kufřík plný papírů, map a tabulek s výškou, směry a rychlostmi větru.

"Když letíte z USA do Evropy, máte během letu informace o meteorologické situaci třeba 12 hodin staré," vysvětluje dopravní pilot Ivan Lacko. Piloti mají během letu jen omezenou příležitost zajistit si aktuální data o počasí na své trase – a to chce změnit tým inženýrů z brněnského vývojového centra společnosti Honeywell.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.