Kam se lidé koukají nejdříve poté, co si zobrazí internetovou stránku? Informace, kterou chtějí znát všichni obchodníci, se špatně zjišťuje pouhým vyptáváním. Lidé si totiž vymýšlejí. "Třeba neúmyslně, když nejsou schopni odhadnout, kam jejich pozornost směřuje," vysvětluje šestadvacetiletý Miroslav Suchý, zakladatel společnosti UX Focus, která vsadila právě na byznys s pozorností.

V článku se dále dozvíte

  • Student Vysoké školy ekonomické založil firmu, která radí provozovatelům webů, jak je vylepšit, aby přilákali více návštěvníků.
  • V diplomové práci popsal, jak dělat analýzy pozornosti pomocí očních kamer.
  • Všimlo si ho německé vydavatelství a letos v létě jeho práci vydalo knižně.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.