Vítězná kampaň letošního ročníku soutěže reklamní efektivity Effie napomohla k úspěšnému řešení málo známého problému. Každý desátý školák nemá peníze na obědy.

Projekt "Pomozte nám nakrmit děti jídlem a láskou", který pro obecně prospěšnou společnost Women for Women připravila agentura Comtech Group, získal Zlatou Effie v kategorii sociální, ekologický a kulturní marketing.

Vše zahájila reportáž České televize o třech bratrech, kteří nechodí na školní obědy, protože jejich matka je samoživitelka a nemá na ně peníze. Ta získala pozornost Ivany Tykač, manželky miliardáře Pavla Tykače, která spravuje obecně prospěšnou společnost Women for Women pomáhající zejména ženám v tíživé situaci.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Vítězná kampaň pomohla řešit málo známý problém: každý desátý školák nemá peníze na obědy.
  • Jeden školní oběd přitom stojí v průměru jen 25 korun.
  • Akce pomohla zaplatit obědy skoro dvěma tisícům dětí.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.