Vítězná kampaň letošního ročníku soutěže reklamní efektivity Effie napomohla k úspěšnému řešení málo známého problému. Každý desátý školák nemá peníze na obědy.

Projekt "Pomozte nám nakrmit děti jídlem a láskou", který pro obecně prospěšnou společnost Women for Women připravila agentura Comtech Group, získal Zlatou Effie v kategorii sociální, ekologický a kulturní marketing.

Vše zahájila reportáž České televize o třech bratrech, kteří nechodí na školní obědy, protože jejich matka je samoživitelka a nemá na ně peníze. Ta získala pozornost Ivany Tykač, manželky miliardáře Pavla Tykače, která spravuje obecně prospěšnou společnost Women for Women pomáhající zejména ženám v tíživé situaci.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se