Doba škrtů ve firemních benefitech se pomalu vzdaluje. Tak jak roste poptávka po jazykovém vzdělávání, stoupá i ochota firem investovat do nabídky kurzů pro své zaměstnance. Často ale chybí jejich dlouhodobější koncepce. Ve většině případů totiž firmy pouze uvolňují peníze na výuku cizích jazyků a je na každém zaměstnanci, jak s příspěvkem naloží. Zaměstnanci ho čerpají stejně jako jiné firemní benefity pouze nárazově, nepravidelně. Výuka nemá potřebnou kontinuitu a efektivita takto vynaložených prostředků je nízká.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se