Volba nového šéfa média veřejné služby vždy zaručeně pohne poklidnými vodami každodennosti. Vyvalí se spousta zaručených informací ze zákulisí, hovoří se o neudržitelném systému, který je třeba zreformovat. O politickém zabarvení rad nebo o byznysových motivacích. Naposledy se tento kolotoč roztočil kolem volby ředitele České televize, kterou suverénně ovládl Petr Dvořák, podle některých díky svým ekonomicko-politickým vazbám z minulosti, podle jiných proto, že to byl nejlepší televizní profesionál, který byl na výběr. A obojí, jak už to bývá, je nějak pravda.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se