Největší internetová banka v Česku mBank se pouští do předělávání svých obchodních míst. Budoucí vzhled bude dál odpovídat nízkonákladovému pojetí, ale bude víc využívat současné technologie a design. Do redesignu pobočkové sítě plánuje banka v následujících třech letech investovat zhruba 35 milionů korun.

"První pobočku nové podoby otevřeme na přelomu května a června v obchodním centrum Globus v Českých Budějovicích," řekl HN Pavel Kucharski, šéf mBank v Česku. Podle něj je předlohou koncept mateřské polské mBank, podle kterého už od loňska mění svou síť i na Slovensku. V Česku mBank funguje od listopadu 2007. K předělání obchodních míst přistupuje od té doby poprvé.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se