V luxusním londýnském hotelu Bulgari v blízkosti Hyde Parku, kde se sešly desítky zástupců firem z IT průmyslu, jako je IBM či Arrow, a světových médií, stojí v centru pozornosti tajemná krabička a dva muži.

Tím prvním je Marek Polčák, tím druhým Howard Thompson. A za chvíli představí něco, o čem sami tvrdí, že je zdaleka nejlepším zařízením pro virtuální realitu, jaké dnes existuje.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Česká firma Quanti a britská Delion představily v Londýně zařízení pro virtuální realitu. Se 4K rozlišením a dalšími parametry, které dalece převyšují známou konkurenci.
  • Vývoj speciálních brýlí stál milion dolarů, investoři jsou do rozvoje nově vzniklé společnosti Infinitus Global a zařízení Infinitus Prime tVR připraveni dát dalších 6 milionů dolarů.
  • Nápad vznikl před lety tak, že šéfovi českého Quanti se nelíbila kvalita brýlí pro virtuální realitu, které používali návštěvníci jeho turistické atrakce Fly Prague.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru