V lednu se brainstorming v marketingovém oddělení hnutí ANO musel zvrhnout v pořádný mejdan. Jinak si těžko vysvětlit vznik rozměrné cedule s nápisem "EET = levnější pivo", se kterou pak pózoval Andrej Babiš před ministerstvem financí, a dokonce s ní pobíhal po Poslanecké sněmovně. Smyslem celého, dojem jisté podroušenosti budícího představení bylo přesvědčit občany, že v hospodách napojených na Babišův zázračný elektronický evidenční systém tržeb budou popíjet levněji, protože ministr zároveň prosadí nižší DPH na točené pivo.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se